16 Ekim 2013 Çarşamba

Galaxy Note 3 Unroot yapma (SM-N9000Q)

Samsung galaxy note 3 telefonunuz var. Root isleminizi geri alip servise vermek istiyorsaniz ya da ota guncellemesini almak istiyorsanız aşağıdaki işlemleri dikkatlice uygulayın..


Başlamadan önce indirmeniz gerekenler :
  1.  SM-9000Q son firmware
  2. Odin v1.85

Lütfen adımları dikkatli izleyin. Oluşabilecek herhangi bir zarardan sorumlu yine sizsiniz.
Şu an bu adımları yazarken ben de kendi telefonumu unroot yapıyorum. Yedeğinizi almayı unutmayın. Bu işlemler sonrasında telefonunuzda hiçbir şey kalmayabilir (resim, video, muzik, rehber vs.).

indirdiğiniz firmware dosyasını zipten çıkarın. tar.md5 uzantılı bir dosya olması gerek.

  1. Odin programını zipten çıkarın. Odin3 v1.85.exe dosyasını yönetici olarak çalıştırın.
  2. PDA butonuna basıp indirdiğiniz firmware dosyasını (N9000QXXUCMJ7_N9000QTURCMJ3_N9000QJVUCMJ3_HOME.tar.md5) seçin.
  3. Repartition tickinin kaldırılmış olmasına ve Auto Boot ile F.Reset Time işaretli olduğuna emin olun.
  4. Telefonunuzu kapatın.
  5. SES KISMA + ORTA BÜYÜK TUŞ + AÇMA KAPAMA TUŞU'na basılı tutarak birkaç saniye bekleyin.
  6. Ekran geldiğinde tuşları bırakın ve SES AÇMA tuşuna basın.
  7. Telefonunuzu bilgisayara USB kablonuz aracılığıyla bağlayın.
  8. Odin ekranında Added!! yazısı çıktıysa START tuşuna basın ve arkanıza yaslanın.
  9. Bu işlemler bittiğinde artık unroot yapılmış bir Note 3 cihaza sahip olacaksınız.
Takıldığınız bir nokta olursa yorumda belirtin.

İyi günler.




 

 

12 yorum:

  1. teşekkürler iyi çalışma. şu knox sıfırlama işlemi nasıl olacak.root ladık sonnra unroot yaptık sayaçı sıfırlar mı bu işlem

    YanıtlaSil
  2. Root kaldırdığımızda telefon sorunsuz şekilde güncellenir mi ?

    YanıtlaSil
  3. Bnim cihaz 3. resimde kaldı 2 saattir hiç bir değişiklik olmuyor. Kabloyu çıkarıp baştan mı yapmalıım ?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Cihazıma root ve sonra başka rom yükledim. Eskiye dönmek için yukarıdaki adımları yapıyorum ama FAIL alıyorum. Nedeni ne olabilir?
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. iyi günler. n9005 kullanıcısıyım. cihazıma root atıp cyanogenmod 11 yükledim. geri androide dönmek istedim. son çıkan stock rom u sammobile dan odin yoluyla yükledim. wipe ları da yaptım. fakat cihaz halen modifiyeli yani root lu görünüyor. güncelleme yapamıyorum. bu durumdan nasıl kurtulabilirim teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    Cihazıma root ve sonra başka rom yükledim. Eskiye dönmek için yukarıdaki adımları yapıyorum ama FAIL alıyorum. Nedeni ne olabilir?
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. starta kadar okey ama sonra fail oluyor. neden acaba

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Cihazımı unrootlarken Vodafone menü ve SIM kart okuma özellikleri de kayboldu. Bu sorunu çözmenin bir yolu var mı acaba?

    YanıtlaSil
  9. ya hem bir sorun olursa yorum bölümüne yazın diyon hemde sorunlu bu kadar kişi varken cvp vermiyon

    YanıtlaSil
  10. Wifi şifresini göster

    YanıtlaSil